lördag, april 15, 2017

Glad Påsk! (46/100)

Ja, påskafton har väl varit en repris på gårdagens långfredag. Fast idag gick vi en runda runt slottet i regnet med jyckarna. Och sen åkte vi till Emporia i stället för Mobilia. Och på vägen hem stannade vi till vid stranden och rastade jyckarna igen.
När vi kom hem åt vi en sen lunch bestående av gårdagens rester. Och sen tog jag ett långt bad med en bok. Och när vattnet blev kallt kunde jag ändå inte slita mig  och gick upp och la mig på sängen och fortsatte att läsa. Till slut gick jag ner till min man som hade maten klar. Han hade tillbringat eftermiddagen med att grilla högrev som vi gjorde tacos av. Så jäkla gott! Tycker allt vi lagar nuförtiden är så sjukt jävla gott!
Lunchen
Middagen!
Trött Dylan
Nu har vi sett Riverdale, Skam och Modern Family. Snart ska jag gå upp och packa eftersom jag åker till Stockholm i morgon bitti.

Glad Påsk!

Inga kommentarer: