fredag, mars 17, 2017

TGIF!!! (17/100)

Åh! Det är fredag! Jag har slutat för dagen och sitter hemma i soffan med en kopp kaffe och en ostmacka, eller två... Jyckarna uppför sig. Dylan hade visserligen slitit sönder sin box of fun över hela köksgolvet när jag kom hem, men man kan ju inte få allt...

Jag var på väg att släppa ut Dylan i trädgården när jag kom hem, men hann se att grannen var ute med åtminstone en av de två aggressiva hundarna, så jag tog Dylan i koppel. Och den aggressiva hunden hörde och såg och och blev galen och Dylan blev galen och Dixie hörde att Dylan blev galen, så hon for ut och blev galen. Men jag lyckades mota in mina jyckar och gå iväg med Dylan och sen började det att hagla.
Haglet
Så fort jag ätit upp mina mackor ska jag sätta igång att städa så hemmet ser respektabelt ut när min man kommer hem. Ska försöka slita mig från The Affair också...

Inga kommentarer: